štvrtok 17. decembra 2015

Má trnitá cesta k radosti ze života

Táto kniha je trocha odlišná ako iné duchovné knihy. Ak si človek skúsil zmeniť svoj život, potom určite vie, že to nie je tak jednoduché. Práve tým ma oslovila táto kniha, ktorá nám ukáže, že aj keď cesta za šťastím nie je jednoduchá, ale určite sa oplatí ňou ísť.



Výzor
Kniha má zaujímavý a nevšedný vzhľad so symbolom mandaly, ktorý mňa ale veľmi neoslovil. V každom prípade má veselé farby. 

Obsah (v češtine)
Stačí vědět, co chcete...
DOSLOV DEEPAK CHOPRA
Dcera slavného guru Deepaka Chopry není dokonalá. To je to první, co nás ohromí a pobaví. Současně nám to ale dodá optimismu a naděje. Když je tedy jako my a nevznáší se kdesi vysoko nad námi, proč bychom nemohli vyzkoušet její rady a uspět? Mallika zkrátka nestíhá, necvičí, má pár kil navíc, sedí do noci u Facebooku a cpe se čokoládou. Jóga je pro ni katastrofa – vzhledem k světoznámému otci se od ní čeká, že bude ohebná jogínka, ale ona málem nedosáhne dlaněmi na zem. Její cesta je opravdu trnitá. Věčně bojuje s pocitem viny a myšlenkami na milion všedních úkolů. Úplně jako my. Ale ono se to pomalu vylepšuje.
Víc klidu, víc radosti, spokojenější život. To všechno můžete mít taky. A není to vůbec tak těžké.
Zvlášť když máte veselou a vtipnou průvodkyni. S humorem a nadhledem nabídne nejrůznější zamyšlení i praktické rady, co dělat, abyste se cítili lép.

Osobná skúsenosť
Myšlienka tejto knihy sa mi veľmi páči. Ako obvykle, aj teraz ide o duchovnú literatúru, ktorá po zavedení určitých pravidiel do života zlepší človeku život a taktiež mu do života vnesie trocha pokoja a šťastia.

Veľmi som rada, že metafora túto knihu vydala na konci novembra. Kniha má veľmi silné myšlienky a viem, že nie každý má to šťastie že sa teší na Vianoce. Možno má človek finančné problémy alebo nemôže byť s niekým, na kom mu naozaj veľmi záleží. Preto si myslím, že je táto kniha ideálnym darčekom možno aj pod vianočný stromček aj pre takýchto ľudí.

Kniha je veľmi vtipná, humorná a celý problém veľmi zľahčuje, čo ma naozaj oslovilo. Veľmi sa mi páči, že ani v tejto knihe nie je popísaná hlavná postava ako nejaký dokonalý človek, čo ma veľmi oslovilo. Mallika je obyčajné dievča dnešnej doby, ktorej sa veľa očakáva no zároveň chce byť iná. Práve preto sa cíti pod veľkým tlakom a dokážeme sa do jej kože veľmi rýchlo vcítiť.

Mallike sa ale postupne život mení k lepšiemu a dáva nám návod, ako si môžeme život zlepšiť aj my.


Hodnotenie
Veľmi sa mi páči, že sa do hlavnej hrdinky dokážeme veľmi rýchlo vcítiť, pretože jej osud je podobný, ako ten náš.
Týmto by som veľmi pekne chcela poďakovať nakladateľstvu metafora.cz, ktoré mi túto knihu ponúklo ako recenzný výtlačok. V prípade, že vás táto kniha oslovila, nájdete ju TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára